Search form

FAQ

  • Aké mám vyhody, keď sa zaregistrujem?
    Ak ste u nás zaregistrovaný, má to pre Vás určité výhody. Na Vašom účte môžete sledovať históriu Vašich nákupov, zrýchli Vašu objednávku, keďže nemusíte zadávať znovu Vaše kontaktné informácie.
     
  • Je možné, že mi príde novší ročník, keď si objednám ešte starý?
    Áno, ale predtým Vás budeme, samozrejme, informovať. Môže sa to stať iba v prípade, ak staršie ročníky už nebudú k dispozícií ani u nás, ani u výrobcu.
     
  • Viete mi doručiť tovar ešte v deň objednania?
    Áno, no iba v prípade, ak doručenie tovaru bude v rámci Bratislavy a v čase pracovných hodín. Stačí, ak do poznámky pri objednávke napíšete požiadavku na expresné dodanie tovaru.
     
  • Čo sa stane, ak víno je „seknuté“?
    Môže sa stať, že víno sa pokazí, čo však musí potvrdiť znalec pri odbornom posúdení tovaru. Ak sa preukáže, že tovar naozaj podľahol skaze, bezodkladne Vám ho vymeníme a to v prípade, že stále trvá záručná lehote, t.j. 12 mesiacov.